mat oså

jätte mysigt att äta ute idag med familjen! haha :) käkade ju som sagt var på grottan.
helen övningskörde dit. sen beställde jag friterade krabba,räka och bläckfisk med ris och currysås.
det var faktiskt jätte gott! men jag är fan mätt än alltså fy vad mätt man blev haha!
men iallafall trevligt. imorgon är det skola! :( men det är bara att bita ihop för nu är det faktiskt bara
maj månad kvar sen två veckor i juni, det är fan inte mycket kvar nu!
iallafall i helg är det valbrog och vad händer?! hoppas det händer något kul för jag har lust att göra ngt!
och btw så ska jag inte tona mitt hår mörkare riktigt än, jag ska ha det såhär ett tag sen får vi se innan
jag drar och klipper mig hos bobby i juni för jag vill ju inte komma med världens fetaste utväxt oså haha..


jag in the car påväg te mstad haha


lite utav maten.. haha bad mamma ta kort! tycker det är så pinsamt
att käka ute sen så sitter man och tar kort på maten?! hahaha


köpte en påse ahlgrens bilar hem och märkte att kortet jag skulle ta
med dom brevid mig blev en aning seriös och det såg lite mobbat ut så ja.. :


men så kom knappast ahlgrens påsen med! :(
men iallafall har tagit korten med utan blixt så därför det är lite halv
taskig kvalité på dom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0