NIONDE APRIL!

ursäkta mig för dom sista dagarna (eller ja bara två men endå) jag har varit as tråkig
och inte orkat blogga något typ.. haha har inte haft lust och endåså inte vetat vad jag skulle
skrivit? så ja, har haft huvudvärk och varit lite hängig dom två senaste dagarna också men
nu är jag på mycket bättre humör eftersom det är fredag,helg men inte vilken fredag som helst,
världens eller ja unversiums BÄSTA SYSTER fyller hela 18 år idag!!
GRATTIS HELEN! hoppas du får en underbar dag, jag älskar dig det vet du!<3
vi har firat henne lite nu och så, snart tar pappa igång grillen ute så ska vi grilla kött
vilket pappa är världsbäst på, ingen annan kan få godare grillat kött än honom,
inte ens fina resturanger hahaha! en underbar fredag än så länge :)


champnage (dock ingen som jag kom överens om så jag tog mig en
colaburk istället haha) sen massa gott tilltugg till MÖMS


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Japp det var faktiskt väldigt bra där! :D Han körde på bara, haha ;) <3

2010-04-09 @ 18:07:46
URL: http://eemmaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0