så kan de vaoo

igår sov jag och helen på bygget.. simon, rickard och erik kom ett tag och hälsde
på sen drog dom vidare. jag och helen snackade ett tag och spelade kort osv sen
la vi oss i sängen för båda var väldigt trötta efter skoldagen hahaha men vi snackade
massa där om olika saker och fick ett antal skrattanfall.. haha fan vad jag älskar att skratta!
sen så somnade direkt.. idag vaknade jag av att helen säger "linda, linda" så sulle hon ner
och kissa och fråga dom om jag också skulle hänga med men jag sa att jag stannade
på bygget så jag försökte somna om men det gick inte.. klockan var HALV NIO åååååhh!
försökte flera gånger att somna om, hade lite ont i ryggen, hemskt var det.
men iallafall sen fick jag ett sms av helen att det var frukost så jag kom ner hehehehhe
så nu är jag as pigg och klockan är kvart i tio?? jaja jag ser fram emot kvällen,
den kommer säkert bli jätte bra! bara jag får vara med mina tjejer :)
bye



här fick ni lite bilder sen igår haha

Kommentarer
Postat av: Elene:)

Så sööt du är gumman:)<3<3 Jätte fin blogg med:)



KRAM<3

2010-04-10 @ 17:50:51
URL: http://theelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0