söndag,omöjligt att hitta på något på denna dag eller?!

blev att gå ut och gå lite med helen förut efter maten med hunden hehe
nu har jag och helen snackat länge vad man kan hitta på för vi är sugna på
att göra något men vet i tusan vad haha så blir väll ingenting med det,
kanske sova på bygget eller något? jaja, det är härligt att vara ledig en extra
dag imorgon också! senare ikväll blir det ju som sagt var kräftor, ska bli så jäkla
gött hahaha fasen vad jag gillar kräftor. aja satt ute förut i solen, härligt.
nu ska jag ta mig ett cocacola glas och se vad jag gör sen, känner mig lite halv
seg men endå vill jag göra något eh hare bra



bild tagen i danmark (september)
saknar danmarksresan lite iallafall med alla nior F A N vad mycket roligt
vi har kvar nu vi nior, liksom liseberg,sista natten med gänget oså!
jag ser mycket fram emot det!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0