tisdag!!

tråkig skoldag, började skolan med 50 minuters matte.. usch vilka hemska 50 minuter haha!
iallafall nu har jag pluggat jätte mycket engelska (för vi ska nog ha det på torsdag...)
sen har jag läst lite ur boken som vi alla läser i nian, haha skit dålig är den.
ni som sett "grabben i graven brevid" den boken läser vi, sen ska vi titta på den filmen v.16 KUL
ehe jag gillar inte alls den filmen, skit dålig ju?! och boken vafasen betyder alla ord eller hehe
antigen är det jag som typ är trög och inte fattar något eller är det så för alla tro?
men nu har jag duschat och hamnat här, jag vill ha helg nu faktikst. födelsedag åt syster
och sen på lördag förhoppningsvis blir det/händer det något. ha en fortsatt bra tisdag :D






Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så jävla överdriven. Fattar du det? Räcker det inte med att du köper likadana kläder som Kenza, måste du ta likadan bilder och skit som henne? Du börjar på att bli jävligt irriterande. Seriöst, kom på något eget. Skaffa en egen stil, istället för att sträva efter att bli stor. Du kommer aldrig bli stor, förstå det.

2010-04-07 @ 00:34:17
Postat av: linda

ahmen tjut då:D

2010-04-07 @ 20:33:56
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0