torsdag

igår orkade jag inte skriva något, orkade inte med datorn i överhuvudtaget haha
men kände bara BLÄÄ när jag tänkte på att sätta mig vid datorn.
men nu sitter jag här. i tisdags så slingade jag håret ljusare, det var det jag skulle göra.
jag blev mellan nöjd. tycker att det var 100 ggr snyggare förra gången jag hade det.
nu är det typ bara ljust med feta (? :s) konstiga slingor i hårbotten längst upp och sedan
blir det typ ljusbrunt på längden, liksom jag ville ha LJUSA slingor över hela håret.
jag är inte så jätte nöjd med resultatet, vill åka någon annanstans och göra mer ljusa
slingor i håret. men ja, nu till sommaren kommer det antagligen blekas och sen blir jag
lite brunare också.  fick min present av johanna idag också, hamnar här på bloggen
hade jag tänkt! fina saker. ikväll är det hockey! :D HAHA hv71 och djurgården,
KOM IGEN DJURGÅRDEN!! ehm ligger ju lika nu i finalen så fan va pepp jag är.
så kul när det blir bråk, haha hemsk jag är. iallafall käkade taco också förut bjöd över
johanna med så hon käka med oss. trevligt!


resultatet.. men det är nästan mörkare i verkligheten..
är mellan nöjd, vill ha ljusare och mer liksom över håret.


vill nästan ha såhär ljust så om jag hade förra gången.
men då hade jag slingat två ggr men.. vill slinga igen.



det jag fick av johanna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0