torsdag

vaknade halv tio idag, duktig jag känner mig. jag vaknade faktiskt av mig själv!
jag har hunnit med att käka frukost sen busat med tarzan och zimba har varit
publik hahaha skit kul! tarzanbebisen leker mer med hundens leksaker än hunden själv ju.
jaja idag har jag ingen aning om vad som händer??
skulle gärna vilja hitta på något så sitterhär för mig själv och hittar på massa saker
som jag kanske kan göra. haha har inte kommit på några världsbästa förslag men, det spöregnar ute:
på ett sätt är det bra för då smällter snönbort men också väldigt tråkigt (alltså att det rengar!!)
för man blir på så depp humör. jag hade hellre velat att solen var framme och
smällte bort allt än att det regna och var mulet så att det smällte bort allt..
ah okej som sagt jag får återkomma under dagen, vet inte riktigt
vad jag ska blogga om! och vet inte vad jag ska göra heller! riktigt tråkigt..
jag finns på mobilen om ingen har något roligt förslag eller så. kram

btw snart slut på lovet? vad fan hände med det eller? kan inte fatta att det redan är fredag imorgon!!?
MEN DET ÄR FÖRSTA APRIL IDAG!! MIN MÅNAD! 18 (17) dagar kvar tills jag fyller år!
 wihou och jag kan säga att jag förbereder mig på att någon ska lura mig eller så,
HAHA enda sen jag vakna tänkte jag "FÖRSTA APRIL, INGEN SKA LURA MIG IDAG TVÄRTOM!!"



lite skämtbild dock :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0