VÄDRET!

otroligt härligt väder!! blev på så glatt humör när jag vaknade och tittade ut haha dock
börjar det bli lite molning men jag är glad för det. jag och schille var ute och gick 7 km
riktigt skönt och man måste ju verkligen passa på att vara ute nu i detta fina väder hehe
om ett tag blir det påskmat, ska bli riktigt gott! och senare ikväll blir det iväg på 18års fest.
jag har problem vad jag ska ha på mig och allt.. funderar på att ta en av mina höga klackar
men vet inte än? tänker att man får massa stora blickar på sig när man kommer med klackar?
haha men whatever fan najsigt väder ju också och detta är ett par vårskor fast
med rätt så hög klack.. får se om jag orkar ha dom på mig men iallafall måste ut på jakt i
min gaderob nu och hoppas att jag hittar något snyggt. vi hörs senare ikväll nu ska jag
fortsätta njuta av min goa cocacolabruk :D



(höll en kotte över kameran HAHA)



vågar jag ta skorna?? inte så jävla farligt ju hahaha! får se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0