(Y)

blev en tur till mariestad med helen och pappa, tittade lite och så.
fick med mig hem lite som jag hade tänkt att visa haha
fikade precis och mormor är ju här så vi firade mig hahaha även fast
jag inte fyller förns nästa helg men, så blev lite utav henne med!
nu sitter jag här och funderar på vad jag ska ha på mig ikväll haha
måste snacka lite med taube, funderar på att smsa till henne strax.




detta blev det..
en tröja/kofta som är lite sådär speciell i fram, vad heter det?
transparat eller vafan heter det??? HAHA iallafall den ser grå ut på
bilden men egenligen är lite med guldbrun aktig.. väldigt ljusbrun aktig.
kommer från vero moda
tunkian-vero moda
foundation-maxfactor
godis-åkes (HAHA)



denna söta topp fick jag av mormor! =) perfekt till sommaren när
man kanske fått sig lite färg.. vet inte var den kommer ifrån men jag
tror hon har köpt den utomlands för hon var där nyss i typ gran canaria
eller något hihi, sen fick jag tusen kronor också. så snällt så!

Kommentarer
Postat av: Maggiebell

snyggt!

2010-04-10 @ 18:04:54
URL: http://maggiebells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0