10:25 måndag 23

god morgon! klockan står på ungefär halv elva här..
vaknade vid halv tio, la mig i sängen med datorn för att välja ut några
bilder jag ska ha i mina ramar. iallafall ska upp och göra frukost och ta kaffe
för faaan vad jag behöver piggna till känner jag!
neeh nu måste jag upp och ta tag i dagen, har massa att göra idag..
ska ju som sagt var sova första dagen i lägenheten idag!! dock inte själv helen
är med mig.. sen imorgon drar jag till skövde. nervööös!
ska åka buss och allt själv men jag tror jag fattar... hahah!
sen just det! jag kommer inte ha internet på hela veckan för det har inte vi fixat
till min lägenhet än så att kommer inte komma upp något i veckan hehe..
suger faktiskt lite, vet inte vad jag ska hitta på där uppe när jag är själv.
jaja har tv iallafall. hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0