alone

nu har tisdagen gått då. sitter i lägenheten nu och har gjort ett bra tag.
hade ju nämligen rätt så kort dag, väldigt skönt fast blir faan nästan avis när
jag ser massa andra ha sovmorgon till 10,11 och jag börjar åtta varenda dag jag!!
aja iallafall har käkat mat nu. ska sova här själv inatt haha buuhuuu:(
nehrå, det är lugnt. chill som fan! snart ska jag möta upp TAAUBE vid rese här i mariestad
sen ska vi ut och gå och snacka maassa maaassa. har ju inte träffats på år och dar så
tänkte att det fanimej är på tiden att vi ses. så ska bli trevligt.
sen ska jag duscha och titta film eller något sedan sova.
imorgon ska vi ha prov på daglig hudvård typ hihi, går nog bra. herrå


såhär såg jag ut till skolan (cam kort okokok
btw, det är en ny rutig tröja från gina tricot. såg den för längesen i
stockholm och gillade den mycket, men sket i att köpa den men nu
gjorde jag allt det hihi! känner att jag är väldigt mycket för rutigt nu för tiden..

Kommentarer
Postat av: syrran

SAKNAR DIG REDAN SNYGGING!! <3

2010-08-31 @ 18:55:01
URL: http://helenspjuth.blogg.se/
Postat av: Linda

saknar dig också redan snyggaste!! :(<3

2010-08-31 @ 21:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0