:))

Igår kom ju Johanna till mig lite senare. Det enda vi gjorde var att snacka
och skratta! haha men det är alltid trevligt det också!
Vaknade idag på bygget av att johannas mobil ringde, inställt på alarm.
Hon jobbar ju nämligen så där vare ingen sovmorgon haha!
hon åkte iallafall tjugo i sju, jag somnade om så sov jag till tio,
gick ner till huset så tänkte jag ta ut quai men då var han visst redan ute,
helen var hemma tydligen haha! så jag tänkte lägga mig igen här inne men
sen tänkte jag: neh nu är jag vaken och inte så jävla trött!!
så idag gick jag upp tio!! riktigt stolt haha
iallafall snart ska jag packa hade jag tänkt mig.. för idag drar jag och helen
och sover hos Agnes där becka också ska sova! sen imorgon drar vi till
Ullared!! ;) HAHA ska bli jäkligt kul, eller det får vi hoppas men det tror jag nog.
kommer hem på fredag, för vi ska nämligen sova där två dagar.
så kommer inte bli uppdatering i veckan nu
vi hörs byeebyee


HAHA! hitta en gammal bild på mig och Ronja 2007

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha det bilden var ju inte tagen igår i alla fall ;)

2010-08-12 @ 11:59:48
URL: http://ronjajohanssonn.blogg.se/
Postat av: Linda - Rosa chica

Kolla gärna in i min blogg. Tipsar om billiga klänningar och kläder varje dag i min blogg. Dagens klänning kostar endast 127 kr, kolla in på min blogg hur den ser ut och vart du kan köpa den

Kram www.rosachica.blogg.se

2010-08-12 @ 12:13:45
URL: http://rosachica.blogg.se/
Postat av: Hanna

ha en bra dag=D

2010-08-12 @ 12:31:45
URL: http://hannazlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0