första augusti..känns inte bra typ fast endå bra.

hejsan! igår ungefär vid typ nio drog jag och helen in till hova, jag körde moppe haha!
var ett tag sen jag gjorde det nu eh, åker typ knappast moppe nu för tiden,
tror det ligger något i att helen har fått körkort hehe ;)
iallafall vi drog till Martin där det var några styckna, drack (ja inte jag dårå men andra)
snackade,musik,dans och så vidare. det var trevligt. och jag kom hem vid typ lite innan fyra.
haha vafan hände med tiden typ?! iallafall idag sov jag till halv ett.
idag vet jag inte vad som händer, ska nog bara ta det lugnt och lite så,
pappa har köpt snabba cash så funderar på att titta den.. har inte sett den men jag tycker
den verkar dålig haha! måste städa min gaderob snart alltså ni ska se hur den ser ut:
OOOOMMMGG haha skämta. men den ser förjävlig ut.
idag är det första augusti
11 dagar kvar tills jaahniii becka,helen och agnes! (trore va 11?)
16 dagar kvar tills jag får nyckeln till lägenheten
24 dagar kvar tills skolan börjar
sen ah kommer jag inte på något mer.. haha!


såhär såg jag ut igår. har ingen direkt helbild men, var helsvart iallafall haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0