härligt!

har skaffat trådlöst bredband nu eller vad man ska säga så nu kommer
internet att funka i lägenheten! vilket är väldigt skönt..
inatt sover jag hemma i hova för orkar inte åka till mariestad sen är det så
skönt att vara hemma haha! men imorgon drar jag tillbaka efter skolan
till min lilla lägenhet och stannar där till fredag.
nu börjar skolan på riktigt och jag har slarvat bort mitt schema! känns inte bra.
så nu har jag ingen koll alls, blir så j*vla förbannad att den är borta.
aja iallafall min helg har varit bra, i fredags var jag bara hemma käka grillat
och myste med familjen och mormor är här också! jag och helen somnade redan
vid typ halv elva eller något haha sen vaknade vi vid halv tio något.
drog till marieberg i lördags och hittade pytte lite saker, tänkte visa er imorgon
eller något sen efter det på kvällen drog jag och helen in till simon och johan.
där vi var några så festade vi eller ja det var fest/krök typ.
sen sov vi några styckna där =)
och idag har jag nog aldrig varit så trött i hela mitt liv. vi la oss vid halv fem typ
och gick upp halv tolv, sen kom jag hem och har legat vid soffan och
sedan somnade jag om och om igen.. haha iallafall blev lite sur på mig själv
att jag vände dygnet. men nu iallafall ska jag och helen titta någon film sen
ska vi sova, ska ju upp vädligt tidigt imorgon :( usch orkar inte..
hejdå!
mkt det blev.. haha


haha sjuan/åttan, saknade tider ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka sov där? :D

2010-08-29 @ 21:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0