hellO!

god morgon! idag såg jag till att sova ut lite mer än vad jag fick göra igår,
så vaknade typ sen somnade vaknade somnade osv så jag steg upp vid  fem i halv tolv.
har käkat frukost framför tvn sen nu hamnade jag här. har ont i vänster axel? haha
hoppas det går över. laddar upp lite bilder sen vi var hos morfar nu sen tänkte jag höra
om jag fick ta några bilder från helen sen igår när vi var ute på vattnet och fiska hihi :)


Min morfar bor uppe i Nora som det tar ca 2 timmar att åka till.
Nora är Sveriges minsta stad hihi.
just brevid det här huset hade vi en sommarstuga som vi tyvärr sålt
för att bra tag sedan, vi tillbringade flera helger där, speciellt på sommaren.
ni ska bara ana hur många minnen jag och Helen har därifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0