hemma i hova

tjoho! nu är jag hemma i hova igen hihi
iallafall veckan har la varit bra. som sagt börjat på en ny skola!
blev väldigt paff första dagen eftersom jag varken hamnade med amanda,
erica eller rebecca, så det sög ju lite. blev väldigt nervös också haha!
men dom dagarna som har gått har jag lärt känna några nya iallafall,
så det känns ju bra =) suger ju lite halft att det inte finns några killar typ
på skolan.. hehe men ja vad hade man förväntat sig!
vi har bara tagit det lugnt hela veckan, haft 80-tal klädde ut oss och så
vädligt kul, skulle gå catwalk också hehee
iallafall sen har vi bara jobbat i grupper för att lära känna varandra,
haft föreläsning om styrkeblablablaa något väldigt intressant faktiskt.
idag blev det taco i skolan också, mums!
blir nog ingen matfestival för mig, eller ja iallafall INTE idag.
orkar verkligen inte alltså.. kanske imorgon men det är bara kanske.
ikväll hade jag nog tänkt att bara ta det lugnt, så jävla skönt att vara hemma
och mysa hihi träffa tarzan familjen och allt.
men hare jätte mysigt i min lägenhet också =)
där i veckan gick det väldigt bra också faktiskt på tal om det,
gjorde typ taco 2-3 dagar sen har jag käkat från tacobar (haha)
men ja, som sagt jag trivs! sovit där själv också stolt är jag allt =)



haha just nu, har la lite tråkigt så blev en del bilder hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0