i lägenheten

just nu sitter jag i lägenheten med Helen.
Kom hit vid ungefär fyra efter skolan.. Helen kom efter ett tag så har vi
bara tagit det lugnt och så, tittar på street kings just nu, har redan sett den.
eller ja båda har sett den men för Helen var det ett tag sen.
duschade precis så jag slipper gå upp och göra det imorgon för det orkar jag
verkligen inte haha.. iallafall har ingenting mer att säga om dagen :)
imorgon är det en ny dag fast jag slutar fem över ett eller vare nu va så
det blir nog inte en sån lång dag. frågan e vad jag ska göra när jag kommer
till lägenheten haha aja det löser sig. ska fortsätta titta på filmen nu sen blire
nog snack och sov haha. herrå


jag och sanna i torsdags när vi hade 80-tals tema :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0