känner att jag måste skriva av mig.

Idag åkte jag med mamma till mariestad.
käkade på tacobar, ittade på tapeter och soffa till lägenheten,
jag har bestämt mig för att min lägenhet ska vara väldigt ljus
med såklart olika färgbrytningar.
Iallafall, köpte med mig vita träbokstäver som blir "SPJUTH" ihop.
ska ha det någonstans hihi :)
iallafall jag ska berätta vad som pågår just nu i mitt liv, denna vecka kommer vara
väldigt stressig,snabb och förhoppningsvis rolig.
Jag kommer arbeta med lägenheten, tapesera om (eller måla beror på väggen osv)
sen kommer jag inreda den, osv.
Har redan hunnit köpa dom "viktigaste" sakerna som jag behöver.
Eller ja typ, soffan saknas ju men.
Iallafall sen förövrigt saknar jag mina tjejer så det är läskigt åt det.
vi ska försöka vara nu i veckan/helgen (eller båda och?!)
Har massa att prata om osv osv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0