LÅNG DAG

hejsan! som sagt vissa dagar kommer jag inte skriva något alls,
då jag typ inte har något bra att skriva om eller när jag verkligen inte har lust.
men just nu känner jag för att berätta lite saker haha!
Har varit en riktigt lång dag idag.. gick upp klockan sju, joo kan man tänka sig.
har aldrig gått upp så tidigt på hela lovet typ tror jag.. haha fast jag flög upp rätt
så bra endå för såg fram emot dagen.
vid åtta drog jag och pappa till skövde, jag skulle klippa mig och färga min utväxt!
salong diva (tryck på det, kommer in på johannas blogg hon som klippte och färga,
är faktiskt med där hihi!) Tycker verkligen att om ni vill få ett bra resultat ska ni gå dit,
skit duktig var hon! Iallafall sen efter det tittade jag och pappa på min skola nu då.
snacka med min blivande rektor, riktigt trevlig var han hihi
Sen käka jag och pappa mcDonalds och efter det drog vi till lägenheten och pyssla!
han spackla och hade sig, jag diskade upp allting jag hade köpt.
Ni vet liksom alla bestick,tallrikar,skålar osv! Imorgon blir det upp tidigt igen och
jobba jobba! måste ju bli klart =)


okej, dåliga bilder men jag är trött och orkar inte anstränga mig!
För er kanske ni bara "eh? ser inte någon skillnad?" men tro mig, det gör jag!!
Hon klippte av 2,5cm på håret sen färgade hon botten sen några slingor blev
det i också, ni ser nog inte för så stor skillnad är det inte men håret när nästan
ännu mer guldblont, innan var det också guldblont men nu är det nästan mer.
jag är iallafall sket nööööjd! ;)
sen får ni ursäkta mina kläder har inte bytt om än, hade dom när jag arbetade
i lägenheten

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jätte fint blev det Linda =)

2010-08-22 @ 02:53:44
URL: http://brandlusbus.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack så mycket Agnes! :)

2010-08-22 @ 19:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0