måndag

idag ringde mamma och väckte mig vid tio, hon vill att jag ska försöka vända
på dygnet men det går ju inte så bra.. släppte ut quai sen gick jag och la mig igen.
vaknade vid halv elva men somnade om till halv tolv.
vaknade upp med en brännande hals och dunkande huvud, har tagit ipren den börjar
värka lite.. ååhhh kan inte bli sjuk nu!! sen sover jag precis hela tiden, trött jämt.
käkade frukost vid tvn med helen, efter ett tag somnade vi?!
haha vet inte vad det är med mig men såhär har jag aldrig varit förut.
drog upp vid ett så gick vi ut och gick med quai. sitter här nu och ska ta mig
en panpizza, senare blire taco gött gött!
senare ikväll kommer nog johanna schill till mig! vi har ju inte träffats på as länge
så vi ska sova på bygget. har massa att snacka om sen har vi lust att skratta också,
hahaa och det lär ju ske. vi hörs byebyeee


09 bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0