mitt internet funkar nu igen.

nu har jag fått tillbaka mitt internet på min bärbara dator så tänkte
ladda upp lite bilder som jag tagit dom senaste dagarna..

börjar med lite ullared bilder som jag tog!



Hade tre jätte roliga dagar i ullared med tre roliga tjejer! :)
kom dit på onsdagen då vi käkade ute och hade det trevligt sen checkade
vi in oss på våran (lyxiga!!) husvagn där vi sov två nätter.
dagen efter köpte vi en engångs-grill då vi grillade och hade det jätte mysigt
ute i vårat förtält som var uppslaget.
Gick två dagar i rad och shoppade på ullared.
som sagt fick med mig lite hem, för det mesta till lägenheten.
Ni vet tavla,klocka,brödrost,krukor,muggar sen blev det bobbys balsam,
balsam spray från elvital,väska,plånbok eller hur det nu stavas osv kommer inte
på allting just nu! tänkte visa er lite utav vad jag köpte.


Balsam spray från Elvital, skitbra tycker jag!
Mitt hår förändrades dirket nästan, jag som jämt får jätte lätt med tovor
efter jag kommit ur duschen och ska kamma/borsta det sen föna det är
det ju alltid bra att ha ett sådant. Man sprayar på fuktigt hår sen efter det
blir håret mycket mer lenare,lättare ett kamma/borta och framförallt:
det blir glansigt!! skit bra!


blev två bobbys balsam också! läste ibak och dom ska vara vädligt bra
för blekt/blont hår. det ska reparera håret och sen göra så att själva färgen
inte blir matt utan hålla den fräsch. bra bra!


blev hydrafresh cleansing gel från Loréal.
för huden ska den vara bra, framförallt ansiktet
jag tycker mitt ansikte har blivit väldigt mjukt och så efter jag
använt det! hahaha


Denna väska köpte jag också. Tycker jätte mycket om den!

Sen blev det lite annat smått och gott orkar fan inte visa allt hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0