mkt gjort

ok, ingen uppdatering idag. förns nu dårå men.
har haft för mig saker hela dagen idag, först gick jag upp klockan åtta (!!!!!!!!!!)
åkte till morfar som bor i nora, tar ett tag att åka. var där ett tag, drog sen till örebro
för att köpa inpackning och shampo till mig, orkade inte titta på något var asa trött haha
efter det åkte hem igen, tänkte "aha vafan ska man göra nu?" men då drog jag helen robin
simon och martin ut och fiskade, riktigt trevligt. grillade korv och så sen också.
nu är jag hemma och slut som en liten gris eller något.. haha orkar inte ladda upp bilder idag,
blir imorgon. ska slänga av mig sminket ehe hur det nu går till sen hoppa i sängen och gosa ner mig,
slå på tv:n någon timme sen somna, för fan jag e så jääävla trött!
hare hejdå

just nu.
soovaaa! men en riktigt bra dag/kväll har det varit iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0