nu är det typ slut..



nu är typ sommaren över.. eller tycker jag iallafall.
Skolan har börjat, det är typ skit kallt ute (ovanligt kallt faktiskt)
ja, det känns som att vi börjar komma in i kallare tider haha
jag kommer sakna sommaren, riktigt mycket.
tänker tillbaka på dom riktigt varma dagarna så man fick färg,
midsommar,riddarveckan (HAHA framförallt onsdagen med tjejerna,
kommer aldrig glömma den kvällen tror jag..)
osv osv osv. man kan hålla på ett tag... men det som jag försöker komma
fram till är att faaaaaaaaaaan vad jag kommer sakna sommaren,
inte just denna sommar utan liskom sommar i överhuvudtaget,
att ha sommarlov är nog ett av de bästa som finns.
hoppas detta år går fort och nästa också, för sommaren 2012
då jäävlar! hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0