Pirates of the caribbean 4

Dom flesta borde ju känna till Pirates of the caribbean (annars vore man ju
vädligt efterbliven) Men som sagt typ världens snyggaste man är ju med där i
den filmen. Iallafall dom har ju gjort tre filmer! Den sista filmen -at world's end
trodde ju jag verkligen var den sista, vilket jag tyckte var väldigt tråkigt.
Men sen för ett bra tag sedan hörde jag att det skulle komma ut en fjärde
Pirates of the caribbean och tänkte ah visst. Sen har det ju gått ett tag nu,
men nu ser jag ju att det är ju fan sant! haha fan vad jag taggar eller!
Den kommer nog vara riktigt bra, daah Johnny Depp liksom.
iallafall den fjärde filmen heter Pirates of the caribbean: On strangers tides
Den kommer släppas 20 Maj 2011 och inte nog med den, den kommer släppas i 3D!
Grymt! Jag väntar med spänning kan jag säga, för när den väl släpps (här i sega sverige)
kommer jag skynda mig till biosalongen.
Och ni som inte tycker detta var intressant: det var la synd att ni läste allt då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0