Ronjas place

shit seg som en jäkla vet inte vad, trodde faktiskt att en stor kaffe och en
cocacola burk skulle hjälpa liiiteee men tydligen inte!
kanske inte så konstigt. kom ju inte i säng förns väldigt väldigt sent inatt/morse.
iallafall om jag ska berätta lite utav gårdagen så kom jag till Ronja lite efter halv åtta.
efter ett tag kom Nat och Alexander till oss en sväng.
Vi snackade och tittade tv.. trevligt.
Tog inte med mig kameran, inga bilder eller något nada nada.
Just nu funderar jag bara på att ta det lugnt, behöver rensa tankarna och det äre bästa
med att sjunga för sig själv uppe på bygget hehe så ska nog sticka upp och göra det.
Har inte så mycket mer att skriva just nu, så vi hörs nog när jag vet det.



Jag och Ronja på midsommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0