SORRY

har ju som sagt var inte varit någon uppdatering sen i onsdags.
men iallafall, jag sitter uppe i stockholm med helen.
Vi har varit själva hemma hos mormor fredag till lördag, så vi har gjort taco,
tittat på MASSOR med two and a half men (bääääääst) sen har vi bara myst och
gjort chips dipp godis ,badat (inte ute.) osv!
vi ska vara själva hemma här enda tills imorgon så vi har alltså varit själva här hela helgen.
jätte mysigt :) idag på dagen drog jag och helen in till farsta, var där i ca en timme,
inge shopping humör. hittade iallafall en snygg kofta som jag nog kommer använda mycket
nu till hösten sen även en body silk från dove, som också ska ge glans på huden.
ska visa när jag kommer hem hade jag tänkt mig.
iallafall har tittat på michael jackson history något sånt som helen köpte, skit bra.
nu ska vi snart ta fram kräftor, ost och kex.
kommer inte bli någon mer uppdatering idag.
blir nog imorgon! hare bra pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0