with every move

god kväll på er. jag och taube sa hejdå till varandra vid ungefär tjugo över åtta där,
eller något sånt! så himla rolig info va? hihi iallafall, jag har duschat och nu ska jag strax
börja föna det hade jag tänkt mig sen blir det la dator lite till sedan sova..
mmmhh härligt att sova alltså. haha
hade det najs med taube, gick runt lite i mariestad.. satte oss vid hamnen och snacka,
gick vidare, gick till en park och snackade, blev mycket skratt också. hahaa
det var riktigt trevligt =)
imorgon har vi lång dag, halv fyra.. aja är ju i salongen två timmar endå så det går nog
rätt så fort sen får vi våra mcbookar också! :D herrå


kommer ju dåårå sakna dessa tider, sommar oså juu.
l&tabueee

Kommentarer
Postat av: johanna

det var riktigt trevligt att träffa dig bebo! :D

2010-09-04 @ 01:40:36
URL: http://entities.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0