3 år sedan, 2 år sedan.

Lite roligt! Gick in på min bilddagbok och så kom det upp "kommer du ihåg vad du gjorde?"
Så var det vad jag hade lagt upp för exakt ett år sen och två år sen, alltså den 25 december.
Tänkte dela med mig vad jag lagt upp och skrivit!


Detta var den 25 december 2007, alltså 3 år sedan haha!
Hade skrivit såhär:

"hmmm tisdag. jah, vad ska man göra? >< tråååk. finns inte ett SKIT att göra och jag
har VERKLIGEN lust att hitta på nått ;oo i'm so HAPPY for you ! <3333333333333333333333333333333333333"


HAHA verkade som att jag hade lika tråkigt då som jag har nu! :) herregud!



Detta var 25 december 2008, alltså 2 år sedan!
Jag hade skrivit såhär:

"juldagen idag då..
händer inte så mycket idag tror jag, blir
bara att ta det lugnt och lite sånt, finns inte så mycket att göra. :)
är trött sen igår..
jaag önskar att det vore sommar nu faktsigt! vill inte ha mer
kyla,snö,mörker eller nått mer.. vill bara stoppa ner det i en påse
och slänga XD om man kunde göra det asså.. haha
nu ska jag mysa och tare lugnt. hejdå!"

haha ja.. lite roligt att se. tyvärr hade jag inte laddat upp något 2009 men men.
lite roligt att se hur man skrev och så förut :) speciellt för tre år sedan haha,
lite pinsamt hur jag skrev då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0