biratz gran canaria



våran julklapp jag,mamma och helen fick utav mormor var en resa
till gran canaria i februari på sportlovet. Så nu ska vi dra en tripp
vi fyra! haha sjukt taggad är jaaag.
hoppas på bra väder, var ju bara sol 2-3 dagar förra gången men ändå
roligt att åka liksom! helen lovar mig att ta med mig till zigzag,
hon var ju där förra gången! ska bli så jääkla kul :)
jag och helen kommer få ha en egen bungalow (eller hur det stavas)
ett tag kvar men ska bli så jäkla kul!
denna gång bor vi i biratz, dock är det bara några hundra meter från
där vi bodde förra gångem, så vi ska dra till playa del sol för att se om
vi träffar på matadoren och alla igen haha
love you mormor !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0