bra humör

haahaa, den sista bilden jag tog alltså!! tänkte först lägga upp den men naheeeee
haha ser så jävla efterbliven ut på den.
haha nog om det, har varit en bra dag i skolan. fick sluta tidigare även! härligt!
imorgon går jag sista dagen för veckan, ännu härligare.
bästa med idag är att helen kommer till mig!! tjooooHEJ vad kul :D
så ska tvätta bort sminket sen kommer hon och hämtar upp mig så ska vi åka
och sola, behöver bättre på mig lite nu va, fast det går bort lika fort igen.
men det är gött att ligga i solariet iallafall! :)
åååååh har inte träffat helen på ÖVER EN MÅNAD. inte OKEJ
så jag är värsta glada tjejen nu som fan osv osv osv
pussar och kramar från glada miiiiig hahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0