busy day

idag gick jag upp tjugo över åtta, käkade frukost sen drog hela familjen till skövde.
tittade lite i affärer och fick med mig lite saker hem iallafall.
hittade även en nyårsklänning, hade typ verkligen panik.
men blev jätte nöjd över köpet :)
så nu tänkte jag visa de sakerna jag köpte (alltså två styckna hahaha)
men nyårsklänningen visar jag inte mohehe. det blev en marinblå färg iallafall precis
som jag ville ha från början. skit bra
testade ju mitt shampoo igår, vet inte om jag märkte någon jätte skillnad
kanske märks mer på flera användningar.
men håret blev lite glansigare och nästan liiiite ljusare kändes det som men vet ej.

haha ah är kommer mina BRA TAGNA bilder hehehee:



mycket mörkare blå färg i verkligheten
LINDEX


svart färg egentligen ser grå ut
gina tricot


denna klänning hade mamma och pappa köpt med hem igår till mig.
tyckte den var skit snygg och speciellt i ryggen.
tänkte ha den på nyår men tyvärr var den lite förstor,
meen något att växa i och den går alltid att ha på sig!
kommer från vero moda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0