dagen innan julafton

Idag är det dagen innan julafton hiiihhi
har inte så mycket julkänsla i mig men ändå..
som ni kanske märkt tycker jag om julen. den är rolig och mysig,
har alltid tyckt det haha. bara det nu dom sista 2-3 åren har man svårt
att känna julkänsla, inte så roligt kanske men jaja.
jag och helen har fixat med dom sista paketen.
tro det eller ej men vi har inte ens lagt under några julklappar under granen.
lite puckat kanske, jag brukar vara den som tjatar om redan 1-2 veckor innan
att vi ska ta fram julklapparna men i år har jag inte ens tänkt på det.
så idag ska dom fram. ska nog träffa johanna idag också så ska vi byta julklapp.
fast vi öppnar dom inte förns imorgon.
hepp, nu ska jag fortsätta städa lite i mitt rum och så, måste hare lite fint nu.
ha det braa herrå




Någon mer än jag som har lite problem med att katterna käkar upp
blommorna och så? herregud
dom sitter och äter blad när inte vi ser haha
kan ju tro att dom aldrig får mat hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0