DAGENS

DAGENS VILL HA: åka till bobby och fixa mitt håår, ledighet.
DAGENS KLÄDSEL: jeans,linne,ett till linne över och genomskinlig tröja.
DAGENS FRISYR: ofixat,hängandes,ofräscht typ
DAGENS LÅT: rihanna-hard
DAGENS PLANER: gå i skolan,städa lägenheten,duscha, helen kanske kmr vet inte än.
DAGENS SAKNAD: min älskade syster
DAGENS DUMMASTE: att vi inte har ngn lärare typ HAHA
DAGENS MISSLYCKANDE: har inte hänt så mycket än haha? ingenting
DAGENS DROG: tanken att sluta
DAGENS KÖP: har inte köpt något idag!
DAGENS GODIS: inget
DAGENS HUMÖR: helt okej! hoppas det är så dagen ut också
DAGENS CITAT: bajsa 
DAGENS ROLIGASTE: tjejerna här vaa! så jävla goa :)



Kommentarer
Postat av: Christian

Hej Linda,



Jag heter Christian och jobbar på uppdrag av Disney Channel. Jag skulle vilja komma i kontakt med dig för att diskutera ett samarbete jag tror du skulle vara intresserad av.



Hittade tyvärr ingen E-mail adress till dig så skicka mig gärna ett mail på [email protected] så kan vi fortsätta diskussionen där.



Vänligen,


Christian



Pronto för Disney Channel

2010-12-08 @ 11:06:00
URL: http://youtube.com/disneychannelse
Postat av: Anonym

vad kostade det när du var hos bobby, och du färga ditt hår blondt där va? :)

2010-12-08 @ 11:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0