=)

nu sitter jag hemma själv.
Käkade precis revben och lite gott till.
sitter här nu och ja, bara är här. Blir nog ensam hemma ett tag till..
så ah jag har ingen aning om vad jag ska göra.
iallafall när jag kom hem hade mamma och pappa köpt min inpackning jag vill ha,
blev så glad! sen också hade dom köpt eclipse till mig med så snälla så.
så funderar på om jag ska slå på den? har ju inte sett den på riktigt länge och bara en
gång också så kommer typ inte ihåg så jätte mycket..
btw när kommer fjärde filmen ut? breaking dawn? blir det nu till våren eller va?
måste kolla upp :)
idol är ju också och jag vill jätte gärna se Jay! men får se hur jag gör.
ska sitta här ett tag till, knäppa en bärs till hade jag tänkt. nej mena knäppa en cola till.
lyssna på lite musik och sjunga med nu när jag är ensam hemma och ingen hör mig mohaha
det enda som jag har inplanerat är att gå ut klockan åtta till stallet och ge hästarna hö!
hahaha


får bli en gammal bild på mig och ronja! HAHA
jag ser ut som värsta hårdningen.. haha nej men. ser också ut som jag har kort hår..
bara att det var så uppklippt där så det syndes bara då hiihih


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ooj,oj vad gamal bilder det finns :D<3

2010-12-03 @ 22:24:17
URL: http://ronjajohanssonn.blogg.se/
Postat av: Linda

haha ja menar det! så kul att titta på! men man minns det som om det vore igår typ haha :)<3

2010-12-05 @ 00:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0