fan vad trött jag blir

har inte uppdaterat på ett några dagar men jag har gått och blivit
sådär hemskt sjuk igen som jag var för ca 2 månader sen.
så jag har varit sängliggandes hela dagen men nu har jag äntligen börjat kommit
på benen lite, tror det beror på världens jävla dunder medicin.
jag och mamma åkte till läkarstation och jag fick ta provet och skit sen skrev dom
ut medicin till mig. min sänka låg på 140 som egentligen ska ligga på 8.
har haft värre men ah ändå. hade fått typ samma skit igen så min hals är inte
så jätte trevlig kan jag meddela :) så nu har jag missat as mycket i skolan också :)
så jag är verkligen jätte glad över det :)
sen funkar inte min jävla *****macbook här i hemmet?
även fast vi har trådlöst och sånt, så när jag startar den slår den ut hela internet
och funkar inte så det är ju jätte kul.
inte nog med det, på denna dator finns det massor med uppgifter som ska skickas
in som man får betyg på osv vilket jag inte nu kan skicka in.
är så jävla trött på allt.
det enda jag kan göra är att skriva dom två sista bloggarna men jag har inte
ens läst klart boken. sen är jag fan orolig. får ju as mycket frånvaro också,
men vad gör man när man blir såhär sjuk.
men är trött på att bli såhär jävla sjuk ofta för det är fan inte bra.
allt känns så jävla oseriöst.
:(


hittade en ny bild på mig och amanda också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0