heeh

sitter i skolan. hantverk. hon är inte här idag heller tjoflöjt.
och jag har redan skrivit klart allt som man ska skriva.
liksom jeansens historia,tumstorlekar,jeansformer osv osv.
nästa uppgift är att styla en och ta på ett jeansplagg och sedan ta kort.
kan ju inte göra det nu så vad ska jag göra?
kolla lite extra på vad jag skrivit och sedan plugga lite idrott, har ju provet efter denna lektion.
hade en as bra dröm inatt också! drömde att jag fick i julklapp att åka till bobby: precis innan nyår!
så han färgade mitt hår så som jag hade innan och klippte det.
dock blev det mycket kortare men han stylade det och det blev skit snyggt.
aja, den blir nog uppfylld hoppas jag! :):) hihi (eller ja inte kort hår men)
nej nu ska jag återgå till plugget som är så kul.
längsta dagen idag också ännu roligare =)
haha jag diggar fan denna bilden.
ser ut som jag verkligen ser ut såhär på riktigt!! hahaa
eftersom amelie ser helt normal ut. så jäkla kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0