HEHEHEHEH

Sitter i skolan och har hantverk till klockan elva.
Har inget praktiskt idag utan teori, tjohej inte så jätte rockigt.
fast det är rätt så lugnt, tyvärr har vi ingen lärare idag.. hon ligger hemma och är jätte sjuk.
så vi har fått uppgifter som vi måste bli klara med.
ska skriva om jeans.. haha jätte kul. håller på och sammanfattar nu om jeansens historia
sedan ska man skriva ännu mer och alla olika modeller, så lika bra att jag beger mig tillbaks
till arbetet.. buuhu så tråkigt och det är måndag idag också. ännu tråkigare.
men vi kommer närmare och närmare jullovet som snart så att det är chill.
vi har prov på idrott på onsdag också, kul?! så idag blir det att laga taco i lägenheten
och öva matte och idrott..
fick reda på naturkunskapen, G+ är fan jävligt stolt över mig själv.
var ju vårat största prov som vi ska ha i naturkunskapen så jag är riktigt nöjd!:)
som sagt natur ligger ju nära bajs SO som man hade när man gick i 7-9 och där hade jag
G- på alla prov så att japp japp.
nu ska jag återgå till mitt roliga arbete och min cocacola bruk (farligt att dom säljer såna i automaten nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0