here in the darkness i know myslef

Tittade på eclipse förut hihi åhåhååå var så längesen jag såg någon utav dom filmerna!
kommer ihåg jag tittade på twilight varje dag.. haha kan typ alla repliker där nästan.
jajaaa iallfall:
Har duschat och gjort en redig inpackning från redken, tag gode gud att jag har den inpackningen nu.
märkte verkligen hur kvalitén på mitt hår förändrades typ.
ska dock börja ta den 2-3 gånger i veckan, mer behövs ju typ inte.
så ska strax föna mitt hår. har precis packat.. lite kvar fortfarande.
sen när jag duschat och packat färdigt ska jag ta mig lite revben och titta på beck!
blir nog en bra kväll:) imorgon åker jag till mariestad igen.
stannar där tills torsdag. vi hörs la imorgon kan jag tänka mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0