I'm so ugly but that's ok, 'cause so are you.

Härligaste måndag på läänge! gick upp vid sju, fixade mig så drog jag
och mamma till skövde. jag gjorde matteprovet (gick OK) sen lite flätor som
också gick helt okej! efter det fixade jag en till julklapp!
påväg hem stannade jag och mamma på driven och tog hamburgare och också kaffe.
muuums! nu är jag hemma och har vikt lite tvätt och varit duktig.
just nu chillar jag. lyssnar på nirvana. fan va BRA DOM ÄR.
nu vet jag inte vad jag ska göra.. byta om till mjukiskläder och tvätta bort sminket kanske.
händer ju ingenting direkt. imorgon blir det avslutning. fan vad härligt.
glad jag är.


volleyboll turneringen 2008 i gullstensskolan!
haha glad över att jag slipper det.. är så jävla rädd för bollar :(
här har vi bildbevis hehee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0