jahaja

hejsan på er.
igår åkte ju jag helen becka och agnes till örebro för att hitta något!
jag var iallafall ute efter en nyårsklänning eftersom min inte passade som jag
beställde hem! var ganska mycket folk, eller ja mellandags rea så att ja.
var galet på vissa ställen (framförallt gina tricot.. herrejesus)
tror ni jag hittade något? nej. testade tre olika klänningar men alla satt så jävla fult.
vet inte om det bara var en sån dag men jag var så jäkla inställd på att hitta något
till nyår men så blev det inte. tyckte bara det var fula kläder överallt i örebro alltså.
så det var rätt så surt. köpte med mig ett shampoo hem som jag visar strax.
det var det enda jag köpte men men. jag löser det här förhoppningsvis.
efter en lång dag där åkte vi hem, hyrde film, köpte chips och dipp och dricka så
intog vi bygget hemma hos oss. blev väldigt mycket prat och så vidare.
vaknade vid typ halv elva idag då åkte becka och agnes hem.
dagen kommer nog bestå av lugn tror jag allt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0