julafton, god juul hehe



God jul på er alla! :) Klockan är nu lite över tolv.
Försökte sova så länge jag kunde men sov bara till ca tio haha..
jaja iallafall. hade världens mardrömmar natt också! usch inge alls kul.
iallafall har ätit julskinka och gröt till frukost haha
öppnade julklappar jag fått av johanna.
blev en snygg militärgrön tight tröja, älskar militärgröna färger.
passar perfekt till ett par jeans! sen även bodylotion,shower gel
och ett par jätte gulliga tofflor hihi.
ska jag ta med mig till lägenheten och ha på mig haha.
resten av paketen väntar jag med tills i eftermiddag.
nu ska jag strax gå in i duschen.. alltså jag ska nog inte dra upp när
jag duschade sist okej? :) HAHAHA
happ, får se om det blir någon mer uppdatering dag.
tror jag nog :) ha en bra jul.
puss linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0