julklappar

Nu är det såhär, jag är ingen ängel på att ta kort. Har aldrig varit och kommer aldrig bli.
så förvänta er inga snygga och braiga bilder.




Kläderna ser typ gråa ut, fast jag lovar dom är så svarta som dom kan bli haha.
Allt satt jätte bra och var verkligen min stil haha
alltså koftan.. ni får se den när jag har den på mig för gick fan inte att få
den på bild. blir så arg. iallafall spetstights har jag velat ha väldigt länge också.


You rock by Laila Bagge.
Luktar otroligt gott. Kan tipsa till er som inte vill ha någon jätte stark doft.
Den passar verkligen in i det som hon beskriver det.
Hon brukar nästan aldrig använda parfym för de flesta är så starka så hon
får huvudvärk, så hon försökte göra en med lite mer naturlig doft.
Jag håller med henne haha, jag brukar typ aldrig använda parfym.
Men denna kommer nog användas mycket.


Ögonskugga från make up store


Ögonpenna från make up store.
Är i vädligt mörklila färg. Blev lite orolig först när jag såg det,
men sedan när jag testade var det riktigt snyggt faktiskt.
Det är ingen direkt skrikig lila och eftersom lila framhäver bruna ögon
är det ju alltid najs!


Mascara och eyeliner.
Behövdes! Byter aldrig ut mina mascarer som man egentligen ska göra,
dom går ju ut efter när äre? några månader eller?
haha så ja det behövdes verkligen.


Laila Bagge har ju även lanserat ett eget märke med kläder, smycken
osv. Skrev om det för rätt så längesen på min blogg.
Men iallafall! Fick ett halsband och ett armband från hennes lansering.
rock by sweden heter den. Ah här har vi ju exempel på hur jävla dålig
jag är på att ta kort! Armbandet består iallafall utav sammansittande
döskallar (hahahhaha) ah oså. Älskar hennes smycken.
Så jävla snygga är dom! funderar på att inskaffa mig ett par örhängen
från henne också. Älskar Lailas stil förövrigt också.


Så detta var vad jag fick! Julklappar är ju inte allt men det är så jävla roligt,
vet inte när jag ska växa ifrån det :) inte än på ett jävla bra tag :) haha!
fick även två tusen kronor men ah, jag tog inte kort på det.
kändes naah hehe
herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0