JULLOV



Min kofta med pälskrage på kommer från H&M.
Idag var det ju ingen direkt speciell värd dag. blir faktiskt lite irriterad också.
gick upp vid halv sex, åkte med mamma till hennes jobb vid halv sju,
vid sju kommer amanda så går vi ner till tåget. åker tåg till mariestad.
åker buss från mariestad till skövde. börjar vid nio så slutade vi vid tio.
jag var alltså i skolan i en timme. blir faktiskt lite irriterad.
dom borde tänka på att inte alla bor i skövde!
nog om det, jag och amanda åkte tillbaka till mariestad då vi gick och fikade lite.
tog en toast med sallad och cocacola. var trevligt att sitta där och snacka.
därefter blev det tåg hem till hova sen skjuts hem hit.
så att ja, min dag har varit totalt vädelös och ovärd.
men nu är det ju så att det är jullov :)
så himla roooligt tycker jag! och skönt. man behövde verkligen denna ledighet.
inga prov eller läxor att öva och oroa sig över! så skönt!
ska ta vara på mitt lov nu haha
frågan är vad som händer idag. bara mysa antagligen.
och gud vädret! flera minus ute idag! inge skönt alls
var ute och gick precis med quai. kan säga att mitt hår fastnade mot skinnet?!?!
och mina ögonfransar blev det lite is på också och dom blev helt blöta när jag kom in.
haha herregud vilket vääder! jaja julafton om 3 dagar. sjuukt
sen efter det en vecka kvar till nyårsafton och ett helt nytt år. 
tiden går fort ibland 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0