MEN VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA HÄR

Idag gick skolan rätt så fort.
sista lektionen var hantverk och vi skulle styla varandra, två och två.
Haha var lite pinsamt att sedan gå på rese med massa smink hehe
dom undrade nog kanske :) nej men jag gömde mig så gott jag kunder under min luva.
mamma hämtade mig i mariestad sedan, skulle tydligen äta spagetti och köttfärsås och
ja ehm har aldrig gillat det och kommer aldrig göra tyvär..
så vi stannade och köpte korv med mos och räksallad till mig, gött gött.
nu sitter jag här, ska snart fira pappa! käka bakelser och han ska öppna paket.
förresten hur tror ni det går för mig med att duscha varannan dag?
HAHA ÅT HELVETE! har spräckt det redan.. men seriöst vill inte gå runt och va äckligt.
tyvärr! så nu får det vara så! mina toppar är slitna som tuusan nu men men.. i december så.
ah som sagt var imorgon är det fredag så jävla skönt.
börjar fem över halv tio så ska jag och rebecka redovisa om pablo picasso osv.
men det går nog bra bra. ciao




jag har verkligen inga bilder att lägga upp.. helt jävla tomt.. så segt haha
och tråkigt som fan för den delen också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0