no time to fake it

Känner mig pigg och glad idag!
och nu är mitt hår lite fräschar igen, fem cm kortare och lite mer uppklippt.
idag skippade jag skolan men var nog bäst så.
sitter just nu och tar det lugnt, inväntar två gäster.
jo vilka? mormor och kari ska komma! hahaha :)
ska bli väldigt trevligt, vi ska fira lite julafton tillsammans bara vi haha
för dom åker nämligen till thailand på onsdag i en måndag så ah.
och inte nog med det, pappa ska åka ner till dom i två veckor.
åh jag är inte alls avundsjuk eller så att han ska utomlands till ett varmt land,
NEJ NEJ inte alls. hahhaa seriöst fan asså, aja kul för honom.
har inte så mycket mer att säga så att ja hejdå


Eftersom jag har total bildbrist, har inga bilder alls att ladda upp så bjuder jag på
en grym nirvana låt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0