onsdag

ehm, inte orkat med datorn på hela dagen så japp.
idag har jag bara tagit det lugnt så ingen nyhet
så har alltså ingenting att säga eller berätta!
imorgon vet jag inte hur uppdateringen blir eftersom jag har
lite andra saker för mig.
har iallafall duschat precis, testade nya shampoot redken blonde glam.
ska bli så kul att se resultatet sen!! om det visas något på bara en användning.
datorn är inte så jätte kul så tror jag sticker och spelar yatzy med helen
eller något tjoflöjt! sen vill jag gärna ha nyår också vore riktigt bra
inte långt kvar nu


faaan! låt dessa dagar komma! då det är dom första dagarna i juni
och man är fan lycklig varje dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0