orolig

hallå? nu är jag lite orolig.. jag kommer inte ut på min facebook!
kommer in på själva facebook sidan, sen när jag skriver in min epost-adress
och lösenord kommer det upp en sida där det står: ett problem har uppstått med den här
webbplatsens säkerhetscertifikat?!??! vad menas?? med detta?
det står värsta varning och allt och att man inte ska fortsätta på sidan.
är det så för alla eller bara för mig?
tänker typ att någon har hackat min facebook eller något är fan rädd nu.
men så kan det la inte vaa?
står även "kan tyda på att någon försöker lura dig eller snappa upp data som du sänder
till serven"
alltså jag fattar ingenting just nu. någon som fattar?? inte jag.
har försökt logga in flera gånger men går inte och jag vågar inte fortsätta gå ut
eftersom dom rekommenderar INTE att göra det.
aja får se om det ger sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0