sommar 2010

Vad jag saknar sommaren 2010! det hände så många roliga saker då!
haha jag saknar verkligen det.. kollar ut nu och blir nästan lite deprimerad haha
men jag taggar redan till sommaren 2011, sommaren 2012 ännu mera 18 YEP here i come


ändrade min hårfärg i juni som jag blev otroligt nöjd över


hade härliga dagar vid poolen miiiin som jag saknar förövrigt


hade sköna dagar vid stranden med nära kompisar


började synas lite att solen gjort sitt



roliga oseriösa tider. (haha glömmer aldrig denna, så jävla roligt åt
lilla myggan man ser uppe där ovanför mig typ)


galna nakendopp vid två på natten


riddarveckan satte fart.
har otroligt många roliga minnen från denna vecka alltså..


tog bra kort med bra webcam


varma dagar i stockholm hos mormor


åkte till ullared och hyrde husvagn med förtält i två dagar med
syster agnes och becka!


hade en hur rolig midsommar som helst!


hade en rolig sista helg på sommarlovet!


åkte cinderella.. ni som är under arton: åk inte båten BAJS



Några av minnena från sommaren 2010
nya ska det bli om några månader!! hehehee

Kommentarer
Postat av: johanna

ÅH saknar det också! Saknar dig dessutom, vi måste träffas snart snygging :D<3

2010-12-22 @ 16:34:33
URL: http://entities.blogg.se/
Postat av: Linda

ja eller hur!

saknar dig också! det måste vi göra sötnos :))<3

2010-12-22 @ 17:04:41
Postat av: michaela

håller med dig helt och hållet. Sommaren 2010 var underbart, blir som ett fint minne i framtiden, hihi (:

2010-12-23 @ 16:14:29
Postat av: Linda

Ja eller hur! :) Sommaren var jätte härlig!

längtar tills sommaren 2011 börjar hihi :)

2010-12-24 @ 12:10:34
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0