we go up, we go down

Har insett att jag tycker kings of leon- sex on fire är bra.
alltså? så jävla efter är jag. fast jag kommer nog snart tröttna
på den för jag känner att det är typsikt en sån låt.
fast intro i låten är det bästa med hela låten dock.
hittade jay smith när han sjunger nirvanas heart shapedbox på
spotify nu också, blev glad. mitt hjärta slog ju några extra slag när
han uppträdde den för ett tag sen.
aha nog om det.
jag är ju hemma. blir nog hemma imorgon också.
inte speciellt kul. på måndag åker jag till skolan iallafall,
ska göra matteprovet jag missade och tre flätor haha.
kommer typ inte vara någon annan där, för vi ska åka till falköping
och spela paintball. jag ska inte vara med, vill för är för rädd HAHA
att det ska göra ont och så, sen får jag inte heller pga min sjuka jag haft nu.
men japp sen tisdag går vi 9 till 11 sen slutar vi. tjoflöjt.
nu måste jag skriva klart en engelska uppgift, läsa i min bok och så.
herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0