AHA

okej min tisdag har la varit ok, dock blev jag riktigt sur i slutet på dagen.
slutade två (min tidigaste dag) men stannade kvar för att göra ett matteprov
jag har missat när jag var sjuk, kan inte direkt påpeka att det gick bra.
kändes som att jag stressade igenom hela provet ändå satt jag i över en timme med
den så att ja känns inte så jätte bra, kommer börja gråta om jag får ig typ :)
iallafall, efter det ville jag bara HEM. gick ner till resecentrum
när jag kommer dit hittar jag inte min mobil, jo jätte kul så får gå upp till skolan igen
för att hämta den som låg i mitt skåp. kändes inte så jätte kul.
när jag var hemma var det mörkt ute.. somnade nästan i bussen påvägen hem också.
försökte läsa lite ur min bok låt den rätte komma in för måste göra fjärde bloggen.
satte mig ner nu och försöker plugga idrott som vi har imorgon,
kan inte alls mycket så är lite nervös. får skylla mig själv vet ok kul skit bra japp.
men iallafall får göra så gott jag kan så är det bara.
det som var bra idag är att helen är hemma!!!! i sverige!!
har inte träffat henne än :( men iallafall, snackade med henne förut ett litet tag.
ser fram emot att få höra aaaallt. hon har även köpt två presenter till mig mohihi
sen fick jag även reda på en bra sak: jag är ledig på fredag.
så jäääääävla GÖTT. eftersom jag redan har gjort dom två redovisningarna som man
ska göra, sen får jag läsa lite i boken hemma eller ja blogga.
idag har jag inte duschat. så kommer ha flöt hår imorgon.
men nu är det såhär va att jag hatar mitt hår just nu.
det är fult och slitet så inihelvete. usch blä och fy.
Kan inte utsätta mitt hår för dusch och varm fön varje dag.
hepp ska sluta klaga nu.. dh på tv snaaart ska plugga fram tills dess tjohej




jag vill ha den här hårfärgen tillbaka typ.. dock ser den jävligt ljus ut här
men vill inte ha en bajsblond färg i håret -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0